Toimitusehdot

Voimassa 7.3.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Etsiville (y-tunnus 1888682-3). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, joilla on pysyvä toimitusosoite Manner-Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaus

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu internetin välityksellä Geokätköt.fi -verkkokaupassa.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä Visa, Visa Electron, MasterCard, Pivo ja MobilePay. Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n sivuston kautta.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa ja se on osa OP-Ryhmää.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on osa OP-Ryhmää.

Checkout Finland Oy (y-tunnus: 2196606-6)
Varastokatu 3 A

33100 Tampere
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00€/min)
Arkisin klo 09 – 17

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Maksu mobiilisovelluksella

OPn Pivo Maksunappi

Pivo Maksunappi on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa.

OP Ryhmän maksaja hyväksyy Pivo Maksunapilla tilisiirron pankkitililtään maksunvälittäjän tai verkkokauppiaan tilille. Maksu toteutetaan pankkitiliin liittyvien Maksujenvälityksen yleisten ehtojen mukaisesti.

Muu pankin maksaja hyväksyy korttiehtojen mukaisen korttimaksun verkkokauppiaalle tai maksunvälittäjälle Sähköisellä maksulomakkeella. Lomake sisältää etämaksun edellyttämät kortin maksutiedot. Maksuun sovelletaan kortin myöntäjän ja kortinhaltijan välisiä korttiehtoja.

Maksaja ei voi enää peruuttaa tai muuttaa maksua sen jälkeen, kun se on hyväksytty.

Tarkemmat maksuehdot löytyvät Pivon sivuilta, pivolompakko.fi/ehdot.html

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Tilausvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitusaika

Varastossa olevat tuotteet postitetaan pääsääntöisesti tilausta seuraavana arkipäivänä, kuitenkin enintään viikon sisällä. Maahantuojan varastossa olevat tuotteet postitetamme heti niiden saavuttua varastoomme, eli yleensä enintään viikon sisällä tilauksesta.

Otamme tilaajaan yhteyttä, mikäli toimitusaika viivästyy kuten esimerkiksi silloin kun tuote on väliaikaisesti loppunut tai kuljetukset viivästyvät.

Geokätköt.fi -verkkokauppa varaa itselleen oikeuden toimittaa tilatut tuotteet eri lähetyksissä, mikäli esimerkiksi useamman tuotteen tilauksissa jokin tuote on väliaikaisesti loppunut. Geokätköt.fi -verkkokauppa ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Myyjän oikeus kaupan peruuttamiseen

Mikäli asiakkaan tilaamaa tuotetta ei ole saatavilla varastovirheen vuoksi, tai tuotteen hinnoittelussa on tapahtunut selvästi havaittava hinnoitteluvirhe, myyjä pidättää oikeuden kaupan peruuttamiseen ja kauppasumman palauttamiseen asiakkaalle.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautus on asiakkaalle maksuton. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautuksesta täytyy sopia etukäteen myyjän kanssa tarkempien palautusohjeiden saamiseksi. Ota yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla asiakaspalvelu@geokatkot.fi. asiakaspalvelu@geokatkot.fi

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.